lørdag 29. november 2008

Hektisktst.

Å være ungdom er travelt. Dagene er full belastet, og tid alene er unnelse. I tillegg skal jeg få meg jobb (for å få råd til el-bil) :) Så om det er noe som må strykes i livet mitt blir spennende å se. Merker at jeg ikke har fått trent på flere uker nå, og det er litt depressingende.

Søndag (idag) skal Loddefjord Dans delta på konkurranse, og jeg er skeptisk. Men vi klarer oss sikkert greit. Skal til NM til våren, delta i showdance gruppen, blir spennende.

Men på en annen side har jeg i det siste fått mange gode karakterer på skolen og er kjempe stolt av meg selv på det området. Får 6 i gym hvis klassen klarer koreografien min i gymmen neste fredag :)

Hva annet som pågår? En god del, men det er vennegreier og statuser som ungdommen hører til.

Jeg blåste flammer på torsdag, har ikke et eneste hår igjen i trynet. Svidde vekk i varmen.

Jeg vil høre deres meninger og synspunkt på hvordan ungdomslivet skal være. Dere som har jobb og kjæreste, hvordan går det blannet i alt annet som foregår på fritiden? Festing, shopping og lappen og alt det der, går alt bra? Hva må man prioritere? Jeg er nok fullbelastet som det er, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Oppfordrer alle som leser å kommentere her på bloggen, IKKE PÅ MSN.

3 kommentarer:

  1. Hvis du ser i Oktobermappen min, så har jeg ett innlegg om "10 gråtefilmer". Enjoy :-p

    SvarSlett
  2. Ops, kommenterte i feil innlegg. Her skulle jeg skrive så mye som: Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha så mye på engang. Jeg som bare har skole,venner og kjæreste sliter med å organisere meg til "alt" dette..

    SvarSlett

Miriam

Miriam