onsdag 5. november 2008

Nasjonalt Seminar i Oslo

Gørr kjedelig overskrift? Yes, Æi Ønderstænd. Men det var knuse gøy.
Fredag var det shopping i Oslo, Karl Johan gate. Svidde av 1000 bare, men det var for mye uansett. Så dro vi på skolen som var på Hauketo, og dro på 3 forskjellige kurs vi ville høre mer om. Jeg sovnet. Så var det full aktivitet med alle andre tillitsvalgte og fylkesfolk og elevting folk. KNUSEGØY.
Lørdag i 12 timer hadde vi et ”spill”. ”Kjempegøy spill”. Skulle tro det å styre et elevråd er like tungt som å styre Norge. Men tror de fleste ga en liten faen og heller bare sullet  Fornøyd!
SØNDAG gjorde vi ikke så mye, men vi pakket :D. Og dro ned til Oslo S (Der forsvant Ipoden min gitt). Så hadde vi 6 timer på oss før toget gikk til Bergen. Tre kvarter før kampen finner jeg ut at BRANN skal spille mot Vålerenga på Ullevål, og gjett hvem som stikker rett på Ullevål? Yes, meg, Katrine og Even. Jeg fikk 3 billetter for 213 kroner. Vet dere hvem som vant? Det var brann det. 1-0. Herlig å være bergenser i Oslo da! Så tok vi tre litt sol, og jeg finner ut at jeg vil se Norges samfunn på den dårlige siden, så vi går opp Karl Johan og jakter på horer. Faen for noen ekle kvinner. Jeg fikk med meg en feit fyr med vålerenga skjerf som satt og strøk på en, og en som stod og prøvde å få en norsk uskyldig fyr med blondt hår og bag til å kjøpe henne. Han bare neiet og var litt sjokkert. Så da fikk jeg sett det og.

Så var det tog :D. Det morsomme her var at meg og Katrine satt sammen, og hun fik øye på Fredrik, gakkgakken. Hun prata om hele livet sitt, millitær, familien, skolen og de fine karakterene hennes, og han sitter og smiler. Soon married. Meg og Even sovnet .

Men hey, har dere tips om hvor Ipoden kan befinne seg? Hittegods på Oslo s? NSB? Noe som helst?

1 kommentar:

  1. Liten sjansje for at du finner den igjen om du mistet den på Oslo S :-P

    SvarSlett

Miriam

Miriam