søndag 23. november 2008

Beklager mine hellige fans.

Her har det ikke skjedd noe på lenge. Men det har vært utrolig mye skole (som jeg må ta igjen) og Jørgen kom tilbake fra Nordsjøen så det ble jo en god del tid som gikk der. Men jeg har fått gjort en del :D

Snøen kom for noen få dager siden, og Elin og meg dro opp til Olsvik fredags kveld. Jeg har fått min bror sitt snowboard og sko. Så jeg prøvde snowboard for første gang! Har en morsom video der ja. Og Elin aket og møtte snøstormen bokstavelig talv med fjeset.

Onsdag hentet helge meg fra dansetreningen, og siden jeg har vært flink og kjøpt ekstra speil og L til bilen så øvelseskjørte vi i Mathopen et sted. Helge og Jørgen syntes det gikk supert da, men vet ikke jeg. For å være første gang så var det kanskje greit :) !

He he FREDAGS KVELD - 22:00 og utover. (Dro til Jørgen med taxi 06:50)
Da var det liv i KBE's lager. Ble full gratis, danset og danset. Alle var det liv i og danset. Merket ikke så mye til det, men jeg var den eneste jenten i mange timer.

SÅ SKAL JEG FÅ MEG IPOD TOUCH! Og jeg nekter å tro at den har vært på markedet i 2,5 år. Jeg har ikke sett den før den siste månenden. Og kjøpte meg selv svart skinnjakke på Carlings og noen råfete sko (skinn, beige aktig) sånn cowboy lignende. Fyfader så fett. Lov å kjøpe julepresang til seg selv.

Gjøremål fremover:
* Bli flinkere til å blogge, gjøre den litt mer kjent enn dere 10 som vet om den.
* SKOLE SKOLE SKOLE
* Trene. Hmf, vært litt mye Jørgen i det siste.
* Søke jobb, jobbe - tjene penger - shoppe julegaver.

Julegaver ja. HVA KJØPER MAN TIL KJÆRESTEN SIN SOM IKKE ØNSKER SEG NOE????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam