søndag 23. november 2008

Et skikkelig meningsløst innlegg

Visste dere alle at POMMES FRITES som blir kjøpt på for eksempel Mc Donalds ligger i tarmene og etser/rotner vekk. Det blir ikke avfall av pommes frites, og det tar ca et halvt år før de har forsvunnet. DETTE GJELDER SÅ LENGE DEN ER FRITERT.

Og så bare noen spørsmål:

Hvor mange tusen har dere brukt på bil lappen? Til sammen eller så langt dere har komt?

Hva kan man kjøpe til kjæresten som er interessert i lyd og lys, jobber som elektriker?

Kan dere skrive ned en kjærlighetshistorie eller to? :) Jeg er lei av å se The Notebook.

Har dere et bra hårtips? For jeg har dårlig hår dag hver dag. Jeg vurderer å klippe det skikkelig kort ;)

Og så trenger jeg sanger og filmer jeg kan laste ned :)


Alle må laste ned: Kevin Rudolf ft. Lil Wayne - LET IT ROCK. oh my holy Lord.

1 kommentar:

  1. Snakker du om dårlig hår dag hver dag? Du har jo nydelig hår!!! Jeg har alltid sett på håret ditt og tenkt: HERREGUD!Hun haaaar så fint hår!!skjerp deg! :)

    SvarSlett

Miriam

Miriam