onsdag 5. november 2008

Musikk

Kan klesstil/sminke avgjøre hvilke musikk man hører på? Egentlig? For jeg har utrolig blandet musikksmak og min venn Eric som har piersinger i tungen, øyenbrynet, nesen og store hull i ørene, langt hår og spiller gitar, han hører på sanger som ”three little birds, take it easy og hallelujah”. Må man gå i svart for å like rock? Må man like rock for å gå i svart? Jeg bare skjønner ikke helt denne greien med rock, emo og klassisk. Hvorfor er det så stilartet liksom?

Nei, det kan ha noe med at jeg hører på det meste. Jeg har helt normal klesstil vil jeg si, litt hennes, litt gina tricot, litt carlings, litt thune, litt only. Hvilke musikk liker jeg da?

Vel, det det går i er egentlig rock og akustisk. Hører trance men det er til å bli lei av, så det går i perioder. Men jeg kan skrive ned 25 mest spilte på ipoden, så får dere et innblikk.

VIL GJERNE FÅ TIPS TIL DERES FAVORITT SANGER!!





Dream Theater - Lifting shadows off a dream
Coldplay - Lost
Dream Theater - Take the time (remix 2007)
Wyclef jean
ft. Lupe Fiasco - Fast car remix
Guru Josh Project - Infinity 2008
Beyoncé - If I were a boy
Dream Theater - Sacrified Sons
Vast - Don’t take your love away
Coldplay - Beautiful world
Dream theatre - To live forever
Dream theatre - The silent man
Dream theatre - I walk beside you
Dream theatre - Fatal tragedy
Unknown - Feel the rush
Unknown - Flashdance
Unknown - Ghost busters
Coldplay - The scientist
Coldplay - Speed of sound
Coldplay - Shiver
Datarock - Fa-fa-fa
Rihanna - Disturbia
Rihanna ft. T.I - Live your life
Coldplay - Trouble (acoustic)
Brad Paisley - Two people fell in love
The Chemical Broters - The salmon dance (Crookers remix)


PÅ IPODEN ER DEN VELDIG ANNERLEDES, MEN DEN ER LOST IN OSLO.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam