søndag 23. november 2008

Finn 3 stk som er fornøyd med kroppen sin, plis

Jeg leste nylig i se og hør at Beyonce hater kroppen sin? say what?
Det er i fåtall som har god selvtillitt i bikini, føler jeg. Men alle må gjennom det uansett. MEN DET ER IKKE KROPP JEG SKULLE SKRIVE LITT OM. He he, jeg roter meg litt bort, jeg vil gjerne høre meningene deres om BOTOX i leppen og silikon i puppene.

Jeg vil ha begge deler,men kun i overleppen for å få de fyldigere (ikke overdreven, men naturlig) og brystene vil jeg ha i en D cup. Er det gale å endre på kroppen, eller er det ganske greit for selvtillittens skyld??

3 kommentarer:

  1. Akkurat no e eg veldig fornøyd me kroppen min =D Men det kan være litt fordi eg nettopp har fått rett rygg igjen, blitt høyere pga det og gått ned i vekt fordi eg har vært på sykehus =P Haha..
    Men va vel egentlig fornøyd me kroppen som den e fra før av =)
    Men kan noen bli 100 % fornøyd noen gang då ?

    SvarSlett
  2. Jeg syns ikke det er galt å operere for selvtilittens skyld. Man skal jo leve med seg selv hele livet, så er ikke vits i å gå rundt å føle seg uvel når man har mulighet til å endre det.

    SvarSlett
  3. Takk dere har skjønt det. Andre sier det bare er feil måte å ordne på selvtillitten på.

    SvarSlett

Miriam

Miriam