onsdag 5. november 2008

Ja dagan går..

Men ikke fort nok!!
De siste 4 innleggene pluss dette har jeg skrevet på tre kvarter.
Hva som skjer med Miriam nå for dagene: For å bli bedre kjent kan jeg skrive ned hva jeg gjør: Ingenting.
• I dag er første dag jeg skal bo hos Line, for mannen hennes er vekk i 3 uker og hun
trenger litt sosiale omstendighet og hjelp med Johan (6 år) og hunden Kera. Fint å være til hjelp. Det blir mye frem og tilbake, med tanke på at hun bor på Fana, og jeg har treninger, så da blir det noen dager jeg sover hjemme også.
• Jeg venter på Jørgen, som bare har vært borte 5/14 dager. Han er i Nordsjøen! Jeg ble
forelsket på onsdagen og torsdager dro han. FYFAEN SOM JEG GLEDER MEG TIL HAN ER HJEMME IGJEN! :D men en time samtale hver dag hører med dagen ;) Samme samtale hver dag ”savner deg, savner deg. KJEMPE GLAD I DEG, savner deg.”
• Jeg forsover meg ganske mye på skolen, men håper at jeg skjerper meg nå som jeg bor
hos Line og vil ikke være en rotekopp, men like ordentlig som henne.
• Har ikke musikk fordi jeg mistet Ipoden min på en strekning mellom Hauketo, Oslo S,
Karl Johan, Ullevål, Bergen.
• Kutter kraftig ned på snusingen, max. 3 om dagen. Holder på med min siste boks.
• Er forkjølet uten feber, kvalme eller hodepine. Men en sinna hoste.
• Og så klart fått meg ny kjæreste <3.


Ting jeg skal i løpet av den neste måneden:
• Være masse med Jørgen.
• Trene mye.
• Rydde rommet og fått satt opp skjenken min.
• Få inn ny døgn rytme!
• Farge håret mitt på nytt. Eller stripe det.
• Søke jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam