fredag 27. februar 2009

Planer.. planer. Ferie?

Nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært innpå her. Men nå har jeg altså tid fordi jeg sitter hos Elin :)

DET ER FERIE fant jeg ut idag også, Carlla fortalte det til meg. Jeg som var så klar til helg, så viste det seg å være ferie. Tja, luksusproblem. Så i ferien skal jeg og Elin til hytten hennes, kula'n heelt ned.
Onsdag er det 18 års fest til Annki :D Og vi får til og med lov å bråke for at de skal få lov å flytte ut før kontrakten går ut- skal bli kjekt.

I det siste så har jeg vært veldig flink til å kjøpe påskeegg. Veldig lite flink til å trene (fordi hele kroppen er ØDELAGT. Brukte 4 timer på å stå opp p.g.a ryggen for 2 uker siden).

Jeg har også skaffet planer til sommeren:

EO leir med Britt
Quart festival med Britt
Landsturnstevne med dansingen

Også noen høstferieplaner:

London, USA eller syden. Blir kult.


Må også skaffe meg jobb nåååååå. Må ha penger. Så kan jeg fortsette med snus likevel :)


Men her har dere litt bilder fra forrige gang vi var på Bergfjord (hytten til Elin).





Vi har forresten planer om å bade.








1 kommentar:

Miriam

Miriam