tirsdag 3. februar 2009

Jai beklage ?

Det er ikke ofte eg gidd å skrive, og det er synd, for når eg først skriver så blir det fort 6 nye innlegg. Men hva har eg gjort siden sist?

*Jobbet med prosjekt fordypning i 5 uker i strekk, mye photoshop og indesign i bildet. [Bildet]
*Blitt singel og hatt det veldig gøy med bare meg selv å ta hensyn til.
*Kjøpt selvbruningsspray som funker utrolig bra (muligens ikke i fjeset). [Kommer innlegg]
*Begynt å trene en del på SATS, fått strammere ben og rumpe så det gir resultater til slutt!
*Sett en fin meteoritt på himlen.
*Begynt på igjen med røyk OG snus, men litt tid til nå så skal eg gi meg...
*Vunnet i bowling 2 ganger over Marius :) :) :) Han som vanligvis får 170 poeng og jeg slo han 2 ganger, han slo meg 2 ganger.
*Ryddet rommet helt rotfri. Dette er stort fordi det har vært rotete i 7 år.

Det siste og beste: Skutt gullfuglen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam