mandag 12. januar 2009

Full og livlig fører til angst og manipulasjon

Å være full er gøy, å være full med kontroll er enda gøyere. Så hva skjedde galt? Tok jeg for mye hormonpiller eller hva faen. I dag er det nesten det eneste jeg har tenkt på. Når jeg sitter på do og ser på gulvet får jeg bildene. Jeg får stikk i magen hver gang jeg ser tilbake. Jeg har fått fullstendig angst.

Beskjedene var: Kom deg ut, stikk, dette miljøet er på trynet, få deg vekk mens du kan, aldri mer. Greit det, jeg tenkte første og siste gang. Men hvordan klarer jeg å gi etter så lett? Attractive, yes. Regrets? Yes. Hva vil jeg nå? Glemme alt.

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg har fått ny blogg, så om du hadde giddet å endre linken til: http://mshelene.blogg.no/ hadde det vært fint :-)

    SvarSlett

Miriam

Miriam