lørdag 3. januar 2009

PR kåt som ung

Alle jenter har vel vært gjennom perioder der oppmerksomhet er hva de lever for og desto mer oppmerksomhet, desto bedre!
Vel, det er greit å få adrenalinkick på skolen og løpe rundt i gangene og vise seg så mye frem som mulig, men dette er en fjortis periode og man vokser det av seg.

Noen ganger går denne oppmerksomheten så langt opp i hodet på en at personen utnytter det enda mer. Et eksempel: Miley Cyrus. Min lillesøster Maiken (9) sitt største idol er Miley! Men hva skjer om Maiken søker på Miley Cyrus på google bilder for eksempel? Dette dukker opp:



Og dette er ikke et av de verste. Jeg har sett selvtatte bilder i kun BH og stringtrusen på. Da begynner jeg å skjønne at TV blir for mye for en 15 åring.
Takk for meg, endelig et innlegg som ikke handlet om meg :)

2 kommentarer:

  1. Æsj, hun der er ekkel :)

    SvarSlett
  2. Jeg ble nyskjerrig å søkte, gikk inn på en side og PANG, så fikk jeg et virus :-( Dumme jente!

    SvarSlett

Miriam

Miriam