lørdag 3. januar 2009

Nå skjer det ting.

Vel overstått år og godt nyttår!! Jeg er som vanlig treig men bedre sent enn aldri.

*Jeg er dum. I disse herlige kinderkalenderne som kommer i november bringer med seg herlige SCHOCO BONS som ikke elnger selges i Norge. Jeg har vært sååå forbanna flink å spare opp gjennom hele desember, sånn at eg hadde 12 stk i skålen min tidligere idag. Jeg er så forbannade DUM at jeg tar med meg skålen inn i stuen for å kose meg med 2-3 stk, og glemte den når jeg skulle legge meg, så nå gikk jeg inn for å hente skålen og der var det 2 stk igjen !! Kan du tro det! Min lillebror skylder meg 200 for kinderkalender og 200 i ertstatning! faen.

*Klokken er 05:34 og alarmen går om 2 timer og 10 minutt. Bør jeg legge meg eller døgn'an? For vi skal ha vareopptelling i en sånn stor Rema butikk, en sånn som har tatt over lidl sitt kontinent, så butikken er jo jævlig svær og vi er ... 13 dansere + 13 foreldre? Hendene mine kommer til å være helt inntørket.

*NYTTÅRSFORSETTERE:

-Få en ekte blogg, med ekte design, med ekte innlegg (som helst skal ha mening)
-Få meg ut i spagaten, dette året SPÆSJAL PRAIS FÅR JU MAI FREND skal jeg klare spagaten begge veier OG begge måtene.
-Få lappen
-Bli ferdig med fortid og ha en 7 ganger bedre fremtid (i enkelte saker som ikke skal taes opp på en liten bloggfis)

Og dette vil jeg slite mest med:
-Bli den personen som ikke trenger å si alt til alle. Holde på ting og ikke blande alle inn. Det er målet og jeg gleder meg til å prøve det ut, som akkurat nå!


Jeg vil gjerne høre noen artige nyttårsforsettere fra dere få lesere!? Jeg må begynne å bli litt kreativ, så hvis dere kunne hjelpet meg hadde det vært veldig fint :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam