lørdag 3. januar 2009

Skjønnhet stammer innenfra?

Vel alle har sine egne meninger om dette, og selvfølgelig er det det indre som teller. Men skal man ha et vakkert ansikt, så må man ha fine øyenbryn!!!!

Dette vet Elin alt om. Det første jeg legger merke til med en person er formen, fargen og fasongen på bryna. Det går selvølgelig mest i jenters bryn, men gutter blir kritisert mye de også. Jeg syntes at øyenbryn skal være markerte, tjukke og myke. Det er veldig typisk ikke-norske bryn, og jeg hater det, for jeg får aldri de brynene som jeg vil ha.
Det er selvklart en risk å ta utgangspunkt i TONE DAMLI AABERGE sine øyenbryn, men de er helt fantastiske. Ingen over og ingen ved siden av. Hadde ikke hun hatt de øyenbrynene, så hadde hun umulig vært så pen. Jeg skulle gjerne lagt ut mange eksempler, men det er litt mer personlige forhold enn med Tone. Selv bruker jeg å farge de en gang i måneden, napper de i den formen jeg vil ha og tegner inn ekstra tetthet og bruker dior sin eyebrow gel. Selv om jeg gjør alt jeg kan så får jeg aldri den tykkelsen, tettheten eller lengden på øyebrynene mine. Dette er synd, for øyenbryn dominerer mye mer enn man tror. Skal man være vakker, så må man ha markerte øyenbryn i det minste. Hilsen Miriam

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam