torsdag 9. april 2009

Mitt nye hår, ei mitt nye hår

Hva ska jeg gjøre? Vet at å begynne en tekst med et spørsmåstegn er ingen bra tekst. Har nemlig lært det av journalistikklærer Finn Rune.

Det har seg sånn at når man har kjærligetssorg så er det veldig normalt å få ny frisyre. Det har jeg sett på TV. Så det som frister stort nå er å få en bob, en ekte en denne gang. Og gjerne mørkere hår. Frister veldig, mange som tror eg blir fin med det. Og er ikke så mye fare, har faktisk langt hairextension i bakhold.
Men på en annen side så savner jeg det å være blond. Når jeg lager et bilde av meg selv i hodet få jeg aldri opp brunt hår. Kanskje fordi blond er min naturlige hårfarge og det har jeg vært i 16 år. Pluss at å ha bob krever vel styling og vedikehold. Dette er ikke min spesialitet for å si det slik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam