tirsdag 7. april 2009

Kjærlighetssorg.

Hvilket ord som beskriver det tema? Sviktet og trist? Det er så mye mer som følger med. Kvalme, kulde, tårer. Det er mye som skal til for at jeg faller for en person, og blir glad i han og vil satse på det. Når det først skjer blir jeg dumpet. Han visste godt hvordan jeg har hatt det og at jeg hadde slike problemer. Jeg skjønner forklaringen hans. Men det var på et skikkelig dårlig tidspunkt. Om vi skal være venner ja, jeg klarer det ikke. Det er så mye som skjer i hodet mitt og det kan ta to veier. Ned eller opp. Det skjer noe iallefall, men jeg vet ikke i hvilke retning det tar enda.

Det var mye som sa nei. Å finne den perfekte mannen når man er 17, for å miste han igjen er ikke en kul tanke. Men det er dette som har skjedd. Vil vi bli gjenforent om 6 år? Jeg har ikke tålmodighet. Jeg er såret og kommer ikke til å falle for noen igjen før jeg har fått et stabilt liv. Det vil ta lang tid.

jeg går rundt med tanken at jeg aldri vil kunne kysse han, sove med han, klemme den store deilige perfekte kroppen, se han inn i øyne. Jeg greåter. Tankene er så sårende, for nå er alt bare en ny drøm.


Jeg lovde meg selv og alle andre og jeg skulle tilstå med denne setningen, dersom det gikk til helvete: Jeg er en seriøs taper og skal aldri uttale meg positivt om personlig kjærlighet igjen.
Jeg skrev også andre ting, jeg står for alt jeg har sagt. Følelsene forsvinner ikke. Han vil angre. Stakkers.

Nå går jeg mot et liv som singel. Hvordan er det? Jævlig. Spesielt når man er forelsket og såret av samme person.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam