onsdag 8. april 2009

Frustrasjon

Frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon frustrasjon.

Jeg er ødelagt. Min tillit til gutter er liten. Jeg forberedte han på alt. Jeg var åpen og skremte han. Han sa det skulle gå helt fint, for han skulle IALLEFALL ikke dra fra meg. En uke siden sa han eg var det beste. Nå, nå ja, nå ville han leve livet. Og hvis dte var så gale fra før av, ja da måtte han kutte ut kjæresten sin, som var førsteprioriterte? Det er ingenting som stemmer. Han lo idag. Høyt. Med kompiser. Han kan le. Jeg syntes det er trist å se meg selv i speilet, druknet i tårer. Neste mann som sier han er glad i meg og alt det der dritet; jeg kommer aldri i livet til å tro han. Gutter, selv de beste og mest perfekte, er full i drit.

Nå er planen å ta en dag om gangen, etter et godt tips fra Line. Så idag skal jeg tørke tårene, dusje vekk svetten etter løpingen og ta med meg bacardien og gå. GÅ. Jeg skal til Elin og gråte mer, blandet med sprit.

Jeg er svært takknemlig for de som støtter meg i dette. Carlla, du har overrasket meg <3 Veldig glad i deg. Elin, takk for at du kom hjem fra hytten, du er alt for meg. Ørjan, det er sykt deilig å kunne ringte til deg og bare gråte. Men slutt å klå. Så har vi fler, men jeg har ikke snakket med de/dere.

People always leave. Spesielt i mitt liv. Aldri stol på andre enn deg selv, og sjelevennen din. Mitt syn på kjærester er ødelagt.

5 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg... Men synes veldig synd på deg. Dumt du måtte oppleve dette. Håper det går bedre etter hvert, og flott at du har gode venner som stiller opp:)

    SvarSlett
  2. miriam, du miriam. du er uheldig med guttene.. men du vet du alltid har meg her :) en vakker dag kommer møter du den rette =)

    SvarSlett
  3. det løser seg, det gjør det alltid <3<3

    SvarSlett
  4. ja det fiksar seg til slut...

    SvarSlett
  5. Ser ut til at du faller for feile gutter, men ikke gre alle under samme kam. En dag møter du en som er perfekt for deg. Om gutter er så forferdelig at du gir opp har du alltids jentene! ;) Men seriøst: Don't give up! You will be loved! :-*

    -Cecilie Amabel

    SvarSlett

Miriam

Miriam