onsdag 9. september 2009

Dramaqueens. Les.

Og med dramaqueens kan det også bety deg selvom du ikke ser på deg selv som en. Dersom du liker sladder, magasiner eller noe der, du vil nok finne dette innlegget nyttig.

Oki, det oppstår en situasjon og du som jente må handle. Hva er det mest riktige? Bli drit sur og få frustrasjon og irritasjonen ut til dine venninner, eller ta en hyggelig prat med situasjonens "offer" for å få svar på ting og tang? Dersom du velger å koble all kommunikasjon ut så situasjonen aldri blir bedre (for det går ikke an å vente på at noe skal skje) så er du dersverre en dramaqueen. Jeg finner dette svært synd ettersom verden er overflødig av dere.

Nei jeg går ikke på personlig attack, men HELT SERIØST, er du/dere klar over at verden fungerer p.g.a. kommunikasjon? Så hva nytte gjør det om du da setter deg ned med personen du er frustrert over og snakker med denne personen? STOR. Dersom du sitter over telefonen eller verre! rett ved siden av venninner og er faktisk sur og ekkel i tryne og slenger en annen (uskyldig i dine venners historie) full i drit p.g.a. du har havnet i en slags konflikt? GET IT DONE.

Jeg fikk meg et lite sjokk idag da X engang ikke ville se på meg og jeg har fått null forbanna forklaring på hvorfor. Jeg visste det ikke engang, før jeg først møtte X. Så, thanks for beeing a good person, peacemaker.

NATTA, eg BØR få i meg søvn.

1 kommentar:

  1. dette her går over til slutt, jeg er vertfall veldig glad i deg :) klem mariell.

    SvarSlett

Miriam

Miriam