mandag 30. mars 2009

Venner kommer og venner går

Det er sykt å tenke på. Mitt liv er absolutt ikke i ballanse og det har det aldri vært. Jeg har en mistanke om at det har noe med alle personene som kommer innom livet mitt og bare forsvinner igjen. Lørdag fikk jeg en telefon av en tidligere venn, som fortalte hvor dårlig behandling han fikk og hvor dårlig jeg var til ditt og datt, ingen spesiell kjekk telefonsamtale. Siden jeg har bestemt meg for å godt vare på de jeg har og prøve å få kontakten igjen med de jeg har mistet; så har dagen idag sålangt vært veldig god :) begynte med at jeg satt med en mistet bestevenninne på bussen til skolen og vi klarte å føre en god samtale, virket som om vi har lært av diskusjonene tidligere. Jeg har hatt mye energi sammen med Rebecca og Elise; vi har skriket og løpt og hoppet rundt. Så fikk jeg snakket med enda en tidligere bestevenn. Det forholdet ble veldig ødelagt i januar, men vi ble enige om at det er nå lagt bak oss, og vi kan begynne å henge sammen igjen :)

Så ordnet jeg en ting til, med kjæresten. Så dagen er perfekt, så langt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Miriam

Miriam