mandag 23. mars 2009

ROSKILDE YES

Da var sommerplanene lagt. Først NM (landsturnstevne) med Loddefjord Dans. Vi reiser selvfølgelig for å se på vinneren, ikke for å konkurrere om noen plass. Dagen dette slutter skal jeg rett på flyplassen og fly til København og på en eller annen måte utrolig nok få meg UT av flyplassen, finne riktig buss eller tog og få meg til Roskilde. For der holder nemlig Europas største festival til. Den ene scenen er det plass til 60.000 og det er 7 scener. Alkoholgrensen i Danmark er 16 så blir ikke så stress det. Må bare lære å like øl før sommeren... Hm.

Men det der er bare småplukk; ARTISTENE er nesten det beste. For å nevne noen kjente;

Coldplay Oasis Slipknot Lil Wayne Lily Allen Håkan Hellstrøm Klovner i Kamp Röyksopp kullllllt.

Dette er de syke planene til meg og Britt, og jeg oppfordrer alle til å sjekke ut siden: www.roskilde-festival.dk


Uansett vær blir det der utrolig gøyt, ingen strøm eller kjøkken på 8-9 dager. He he :) Men her er noen skrekkbilder men samtidig spennende bilder:



4 kommentarer:

  1. Hei miriam, ja skal legge ut bildene når eg får kamera mitt tebake fra øystein, har ikke fått tak i han enda skjønne du ;p

    SvarSlett
  2. Bare legg meg til på facebook om du har "Lene kausland Rise" skal legge ut bildan fra lørdag der, trur ikke d va bilda av deg og typen direkte ilag, men har mangen av deg da og andre, så du kan jo se på de når eg legg de ut.

    SvarSlett
  3. KANYE WEST KJEME

    SvarSlett

Miriam

Miriam